Saturday, November 3, 2012

Basic H organic super Cleaning Concentrate...

Hari ni nak share tentang Basic H organic super Cleaning Concentrate...


 

Cerita 1:
Malam jumaat tempohari lepas dinner, Putera H tiba-tiba naik panas badan. Demam mungkin banyak aktiviti luar di taska minggu ni + asik main di kg minggu lepas.

Sebelum tidur, jelum kepala dengan air kosong sejuk. Suhu turun sikit, dan dia boleh lena.

Jam 2pg bangun buatkan susu. Bila rasa suhu badan putera H naik semula. Teringat ada stok Basic H organic ni dalam KC. Terus ambik dan larutkan setitik dalam semangkuk air. Jelum lagi kepala putera H dan lap juga tangan kaki,depan dan belakang badannya. Alhamdulillah suhu turun.


Pagi ni Alhamdulillah, putera H boleh pegi taska dengan ceria cuma nampak letih sikit. Aktif tetap aktif...
Tengahari ni nak gi tengok keadaannya di taska...

Cerita 2:
2 minggu lepas bila balik ke Little House. Lepas masak dan sampah belum dibuang...lalat masuk rumah berduyun-duyun... Nak buka tudung saji pun rasa nak naik angin sebab lalat asik hinggap dan tak boleh nak halau pun.

Teringat dengan kisah Basic H yang dibaca sebelum ni. Terus buka kotak...kebetulan baru beli stok. Campur setitik dalam air dan sembur pada meja dan pada lalat yang berterbangan (ni kes naik angin dah ni...). Alhamdulillah, 10 minit lepas tu...semua lalat berebut-rebut nak terbang keluar.


Minggu lepas, bila balik...hanya sekor dua yang masuk rumah kendian lari keluar semula...


Ada 1001 lagi keistimewaan Basic H organic ni... Yang ni saya dah betul2 cuba dan alhamdulillah memang benar seperti yang saya baca sebelum ni. Ha...apalagi?

Jom cuba...!

Niza
Indipendent Distributor
019-5737227/norhaniza_khairi@yahoo.com

No comments:

Post a Comment